Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 5 de març del 2011

Avui no em trobava bé

Efectivament, avui no era el millor dia per sortir a córrer, ho pressentia ahir a la tarda quan vaig quedar amb la Judith per tornar a fer Cerdanyola-St. Cugat i aquest matí ho he patit en les meves cames. Ojo! no m'estic queixant, sé que d'aquests dies en tindré més, però fa ràbia quan aconsegueixes fer un recorregut de més de 11 km. en 55 min  i 2 setmanes després  ho fas en 110 min, avui no era el dia! 
De moment aquesta setmana tinc intenció d'anar a veure un fisio,  perquè els genolls em fan mal i hauré de recuperar-me si vull, com a mínim, arribar a la meta abans de que tanquin, en la Vall del Congost. L'altra cosa que faré aquesta setmana és molta piscina. El proper dissabte, faré  unes proves per poder accedir a  un curset de socorrista aquàtic, interessant, oi? jeje, encara que no el superi, estic segura de que l'aigua m'anirà molt bé, així que pot ser aquesta setmana no sortiré a córrer, ja ho veurem!
Demà diumenge el meu pensament serà amb uns quants amics que estaran fent la marató de Bcn. els desitjo molta sort, però de veritat que no els envejo gens.
sex&beers, forever!

2 comentaris:

  1. Només per veure l'ambient de la marató val la pena córrer uns quants quilòmetres. Si t'acabes enganxant a això del running, tard o d'hora la voldràs fer. Temps al temps.
    Forever!

    ResponElimina
  2. No diré, " de esta agua no beberé" però com dius tu, temps al temps, encara que em crida més córrer entre el "follaje" que creuar carrers de ciment.
    Gràcies, tu!

    ResponElimina