Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 26 de març del 2011

Cursa bombers de Lleida

Demà 27 de març faré la meva primera cursa de 10km, i encara que hauria d'estar tranquil·la després de la mitja de muntanya que vaig fer el diumenge passat, no ho estic. 
Segur que la cursa de muntanya ha sigut molt més exigent del que serà aquesta de demà, però hi ha una cosa que em fa pensar, i és que els meus genolls no van patir res, tampoc he tingut molèsties durant  aquesta setmana i per això penso que córrer en asfalt em pot fer mal. Demà en sortiré de dubtes.
D'altra banda estic contenta, perquè demà tindré la meva colla pessigolla esperant-me a la meta, el Pablo, el Xavi i la Candela, que estant emocionats amb la cursa, no amb la que faré jo, sinó la que faran ells quan acabi la meva, què hi farem! de totes maneres intentaré fer un bon paper.
Tinc un dubte, si plou què faig? trec el paraigües?
sex&beers, forever!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada