Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 8 de març del 2011

Lesió de menisc = KK

Doncs sí, confirmat, tinc una lesió de menisc, exactament en el genoll dret a la part interior, i com la majoria de les noticies, hi ha una part bona i una altra dolenta. La dolenta ja l'he dita,  la lesió; la bona és que segons les proves que m'han fet, i tot i el mal, no sembla estar trencat, més aviat, tal i com ha dit la fisio, és un avis, un senyal que quan hi ha dolor hem de parar. I jo tan feliç al carnestoltes amb els talons i el dissabte a córrer com una campiona, jeje.
De moment res d'anar a córrer, res de bici, res de carregar si no és necessari, és a dir, descansar, reposar, relaxar i gel, 10 min dos o tres cops al dia. Com sóc una molt bona pacient faré tot el que m'ha manat el metge, DESCANSAR! així que m'ho prendré amb calma. L'únic esport que puc practicar, i ja m'han donat un exercicis per fer, és natació. Encara sort que estem en la famosa setmana blanca i a partir de dimecres no tindré nens!
Ara estic més tranquil.la  que aquest migdia, perquè de veritat que no em podia treure del cap la meva propera cursa de muntanya, que en conspiració amb altres elements o al·licients, ha estat el motiu que m'ha fet sortir a córrer, i clar, només de pensar que no la podria fer ... em posava de molt mal humor. Si durant aquestes tres setmanes  faig tot el que m'ha dit la fisio, podré fer la cursa, però també és cert que segons el que faci pot ser serà l'última en molt de temps. Això vol dir...........  bye, bye, firefighters de Lleida! però ara no vull pensar en el cos de bombers, ummm!  Ja veurem que passa a la Vall del Congost.
sex&beers, forever!

2 comentaris:

  1. M'han arribat veus des de Lleida i estan molt preocupats per si la teva lesió no et deixa anar-hi. És més, el cos de bombers de la ciutat s'ha posat les piles per contractar el o la millor fisio que hagi disponible hores d'ara. Fixa't que des que et vas apuntar a la cursa, el ritme de les inscripcions es va accelerar!
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. La Virgen! doncs no puc faltar! de fet ahir em van enviar un missatge que deia que aquest any no tenen previst un servei de guarda d'infants, però que els ha semblat molt bona idea i potser l'ofereixen l'any vinent, jo amb els tres meus l'ompliré, jajaja, i no pateixis teacher que no faré bestieses a la Vall, ens veurem les cares a Lleida, encara que només a la sortida.
    Gràcies pel comentari.

    ResponElimina