Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 13 de març del 2011

6 dies per La Vall del Congost

Fa vuit dies que no surto a córrer, tampoc he agafat la bici per anar a la uni. He fet bondat i he anat 3 dies a piscina a fer exercicis per reforçar la musculatura de la cuixa dreta, i jo crec que ho faig bé, perquè "Dios mio no me siento las piernas!!"  A més haig d'afegir les proves que vaig fer ahir, en la piscina de Badia del Vallès per poder accedir al curs de socorrista aquàtic, i aquí hauria de dir "Dios mio quin mal de braços! Per cert, a Badia tenen unes instal·lacions molt millors que les de Cerdanyola, la meva enhorabona. Ja sé que són més noves, però no entenc com en Cerdanyola, que es paga molt més en impostos, no hi hagi unes instal·lacions esportives en condicions. Ah! sí, no me'n recordava del super pont que van fer al riu, sense comentaris. 
Avui hem anat tota la family a la piscina. He superat els 600 m. i he arribat als 800 m.,  oooe, oe, oe, oeee! No estaria malament,  tornar a fer els 2.000 m. que feia fa uns quants anys! qui sap si li torno a agafar gustillo a la piscina i canvio el nombre del bloc per Survive-swiming. De totes maneres si finalment em criden per fer el curs de socorrista aquàtic, hauria de fer això i més, encara que no sé si arribaria als 8.000 que fa la Susana; sí, heu llegit bé,  8 quilòmetres tots els dies, en dues paraules, im.... pressionant!
Aquesta setmana hauria de ser igual de tranquil·la que la passada, un parell de dies de piscina, uns quants estiraments i res d'anar a córrer o en bici, però no ho serà, perquè dimecres ja he quedat per córrer; de fet, no aniré a fer quilòmetres, sinó que em portaran a un lloc on hi ha unes escales a diferents alçades,  m'aniran bé per preparar-me per la cursa de diumenge. Ja sé que no ho hauria de fer, perquè en una sessió de escales no prepararé cap cursa de muntanya, però aniré, si no plou, perquè necessito saber com em trobaré al dia següent de pujar i baixar escales, ufff, només de pensar-ho em fa mal tot, jeje, com diu la meva mare, "sarna con gusto no pica".
Una última cosa, tinc un dubte. Si els 10 quilòmetres de muntanya en Terrassa els vaig fer en 1:01,42h, en quant temps hauria de fer els 21 quilòmetres de La Vall del Congost? en 2:30,00h? jeje Tranquils no és l'objectiu, estic segura de que trigaré molt més...........uns 30' més. jajaja
sex&beers, forever!



2 comentaris:

  1. No sóc ningú per donar consells doncs no tinc molta experiència en curses de muntanya però sent la primera, de 21 km. i sortint d'una lesió no hauries de fer cap mena de previsió de temps. Pots tenir un dia molt bo i fer-ho millor que l'esperat o una gran defallida i haver d'abandonar.
    Diumenge sortiràs de dubtes.
    Sort

    ResponElimina
  2. Soc nova en això de fer curses, però he anat molt a la muntanya i sé que caminar de vegades és prou dur. Així que tenint en compte que encara tinc una lesió i que el terreny està passat per aigua, només correré si em trobo bé, no puc forçar la màkina perquè no tinc cap altre.
    El diumenge, si estic eufòrica ho explicaré, i sinó dilluns, total ja no vindrà d'aquí.
    Gràcies per la sort, la necessitaré.

    ResponElimina