Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 12 de febrer del 2011

Turbo lover


Ver entrenament 11.02.11 en un mapa más grande
És increïble la força que té la música! Ahir divendres vaig sortir de casa sentint el tema de turbo lover, de Judas Priest,  feia coincidir les passes amb el compàs de la música, fins aquí bé, el segon tema, Locked in, una mica més ràpid, em va fer anar també més ràpid, i així successivament amb cadascuna de les cançons que anaven sonant.
Sóc una màquina,  i estic ben engreixada, jeje . Començo en la ctra. Barcelona, c/ Nord i Rambla Montserrat, fins aquí tot pla, enfilo Francesc Layret i comença la pujada, Sant Ramon, Sant Camil i Serragalliners fins a la ronda de Serraparera, aquí comença la baixada, giro en Avda Argentina, enllaço amb Avda. Espanya, giro c/ Bruch, passeig Cordelles, Felicià Xarau fins a les piscines, pujo pel c/ de les Camèlies fins el passeig de la riera, travesso Santa Anna i pujo pel c/ Sant Lluis, giro pel c/ la Sínia fins al parc, pujo les escales, ufff! i travesso les vies del tren, he arribat a la Ctra. de Barcelona, ara tot es baixada fins arribar a casa. Fàcil!! Ptons. 

2 comentaris:

  1. Turbo lover? És un molt bon disc de Judas Priest. Òbviament, musica com aquesta ajuda a córrer amb més ritme (no m'imagino fer-ho sentint el Lluís Llach, l'Albert Pla o la Polifònica de Montserrat, per exemple). Quan surto sol, de vegades me'l poso, combinant-to amb AC/DC, Saxon. DIO i una mica de Trash metal (p. ex. High on fire). Això, a volum baix perquè el que guanyaràs corrent ho perdràs en capacitat auditiva!!
    Que et sigui lleu!

    ResponElimina
  2. Hola, jo també escolto AC/DC i reconec que em costa molt baixar el volum, no sona igual, però ho faig més que res per la meva integritat física, per saber si s’aproxima algun cotxe.
    Gràcies pel comentari

    ResponElimina