Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 6 de febrer del 2011

El primer cop

Sempre hi ha un primer cop per tot  en la vida,  només hi ha una cosa que quan la fem per primer cop, ja mai més la podem repetir, morir-se, però d’aquí que arribi, o no,  la resta les podem repetir tantes vegades com ens vinguin de gust, bé la resta que ens agradi, les coses que no ens agraden no les haurien de repetir, però clar això és més que impossible.
Jo, no li trobava el què a això d’anar a córrer però  avui he fet la meva primera cursa i tot perquè fa un parell de setmanes vaig tenir l’impuls d’apuntar-me a una mitja de muntanya, aquí vaig matar dos primers cops de cop, un quan vaig fer la inscripció per la citada cursa, dos quan vaig decidir que fos una de muntanya. Per no haver anat mai a córrer la meva gosadia és fins i tot insultant, ara només faltaria que pel fet de que hi han molt poques dones que van a córrer i menys a curses de muntanya, guanyés alguna cosa, ja serien tres cops de cop.
El tema és que avui m’he estrenat  en un quart, cinc quilòmetres, i el resultat ha estat millor del que esperava, 29,36 minuts,. Algú  m’ha preguntat que com m’he sentit, doncs jo, era una dona suada, amb roba ajustada i la respiració retallada .......m’he sentit una miqueta eròtica, i aquesta sensació no és el primer cop que la tinc.
Be doncs per ser el primer cop que escric en el meu primer bloc a mi, ja m’està bé, i a vostè?

2 comentaris:

  1. Enhorabona per l'estrena doble, de curses i bloc. Has caigut al costat fosc de la força!! No està pas malament el temps per l'estrena i a partir d'ara el teu repte ha de ser anar millorant poc a poc i provar altres distància. Ja veuràs que si t'ho agafes amb una mica de ganes, això enganxa i no importa l'edat ni el gènere. Vés a saber si d'aquí un temps ja no tindràs prou amb les curses de mitja distància (planes o no) i acabaràs fent una marató.

    I si dius que et vas sentir "eròtica", ja t'asseguro jo que rere teu tindràs una corrua de corredors (i alguna que altra corredora) seguint-te, ja, ja!!

    Benvinguda, doncs, i a veure si coincidim en alguna cursa.

    ResponElimina
  2. Hola Joan Carles, potser sí he caigut irremeiablement al costat fosc de la força, però estic buscant la llum! de moment ahir no vaig ser capaç de posar-me les sabatilles, però ara mateix estic decidint entre aprofitar el dia de festa per fer feines a casa, o sortir a córrer, jeje.
    Gràcies pel comentari, està bé saber que hi ha algú a l'altre banda.

    ResponElimina