Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 19 de febrer del 2011

Els 10 superats

Qui ho havia de dir!, fa menys d’un mes que he començat a córrer, i cada setmana que passa estic més sorpresa de mi mateixa, no pel que faig, que es cert que he millorat molt en poc temps, si no perquè cada cop que surto m’agrada més, em sento còmoda, la respiració és normal i quan arribo a casa, quan arribo a casa...........eco! el caputxino, jajaja ....no, ara de veritat, quan arribo a casa és com si passés per sota una meta, i em sento com una triomfadora, .......clar com vaig a córrer sola!!, jeje (estic graciosa ara!).
Avui és un dia important, perquè he superat els 10 qm, Cerdanyola - St. Cugat en 55minuts, i aquesta vegada no hi anava sola, la Judith m’ha acompanyat i es testimoni de que no he deixat de córrer ni per travessar els semàfors,  de fet m’ha dit que en algun moment li costava seguir-me, això vol dir que estic preparada per anar a Terrassa el pròxim diumenge. Ja sé que  10 quilòmetres en muntanya no és igual que en pla, però Cerdanyola no és precisament un pla, així que les meves cames respondran perfectament. No tinc cap intenció de guanyar res, el meu objectiu serà arribar a la meta i saber el temps que he trigat, això em donarà la meitat d’idea del que pot significar els 21 quilòmetres a la Vall del Congost, però això ho deixaré per una altre entrada.
Com diuen els corredors, Salut i força! Però jo penso  que el sexe i les cerveses també ajuden, jajaja

Mostra Cerdanyola-St. Cugat en un mapa més gran

4 comentaris:

  1. ja ja ja, Enhorabuena campeona. La verdad es que me tienes desconcertado, no se si es verdad que no salias a correr o si te estas quedando con nosotros y eres una makinilla, ja ja ja

    ResponElimina
  2. Miguel, pues claro que soy una makina! es que lo dudabas? jajaja
    Que ganas tengo de ir a la del Congost, ya veremos que tal está esta mákina.
    ptons.

    ResponElimina
  3. Vaja, m'apunto la darrera frase com una recepta per millorar els meus resultats. A veure si funciona!
    Enhorabona: has superat una de les barreres de tot corredor popular que comença a ser-ho. els 10 km.

    ResponElimina
  4. Hola anònim, ja veus que faig servir el bloc de setmana en setmana, deus pensar que sóc una mala educada per no contestar.
    Ref. a la darrera frase ja t'avanço que funciona, això sí, amb moderació, ref. a l'enhorabona, et convido a la crònica que faré demà diumenge, si estic sencera, del que serà la meva primera cursa de muntanya. Així que ja saps, sx&beers, forever!

    ResponElimina