Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 26 de febrer del 2011

Estic preparada

Demà serà com el punt de partida del que podria ser una afició en el futur, això no vol dir que si no aconsegueixo arribar la primera ho deixi, seria una bestiesa! tal i com jo els  dic als meus fills, "per guanyar primer s'ha de perdre". El que vull dir és que demà faré la meva primera marca personal i que segons les sensacions que tingui continuaré participant en curses..... o no,  però el que sí és cert, és que aquests dies quan sortia pel meu poble a córrer personalment em trobava molt bé, quasi com una triomfadora.
Em fa patir una miqueta el moment de la sortida, perquè em conec i soc molt competitiva, se m'accelera el cor, s'encongeix l'estòmac i em tremolen les cames, així que no m'estranyaria gens que amb aquest  tema comencés a córrer, tal i com diu la cançó, com una condemnada i quan comenci la pujada de veritat no tingui forces ni per eixugar-me la suor. També és cert que jo quan començo a córrer de moment ja estic cansada, i no és fins als 3 o 4 quilòmetres que em començo a trobar més còmoda, la respiració es normalitza i tinc més ganes tirar, imagino que sóc com una superwoman i que puc fer el que em proposi...........potser hauria d'escollir un tema una mica més suau per la sortida, ja pensaré quin!
Aquí us deixo l'enllaç del recorregut que faré demà, vull recordar que aquesta cursa em serveix de prèvia per la que faré al març, 21 quilòmetres per la Vall del Congost, de moment és impensable, jeje, però faci el que faci demà, quan passi sota la meta pensaré en totes les persones que d'alguna manera m'han punxat perquè comencés a córrer, per això  aquesta cursa va per vosaltres,  sx&beers!!
gràcies.

2 comentaris:

  1. Com es diu en el món del culturisme, "no pain, no gain". Per guanyar s'ha de saber perdre. Com el patiment el tens més o menys assegura't, procura de passar-t'ho bé amb la música.
    S&beers i IIxD - IIxD

    ResponElimina
  2. Doncs això faré perquè avui he anat a comprar-me un MP3 i el trabajito el tinc en escollir la música que vull portar, encara que estic segura de que el recorregut també m'agradarà força.
    gràcies llxD

    ResponElimina