Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 28 de maig del 2011

Tse, amb calma!!

No sempre podem estar per damunt dels núvols i tocar de peus a terra.
Demà farè la Trail de Sant. Esteve, (Tse) tercera i última cursa de la copamontsenyguilleries, i sé que no estic preparada, de fet només m'he preparat dues curses; una va ser la de muntanya de Terrassa (10km) i l'altra, com no, la causant de que jo ara estigui corrent, la Vall del Congost (21km). Sigui com sigui, demà m'ho prendré amb calma, començaré al meu ritme, que és suau però constant i evitaré sortir dels primers perquè no vull destorbar als corredors que sí van a corre i a competir.
Potser tu, que estàs llegint això pensis que, no te sentit fer una cursa amb calma, i segurament tens raó. Podria anar qualsevol dia a fer una caminada i fer-la sense la pressió del temps, gaudir del paisatge, del silenci, de la natura, però segurament no faria aquestes rutes i què carai! per què no es pot participar en una cursa sense tenir en el cap fer un bon temps? Estic convençuda que faré una millor cursa sense la pressió d'haver de fer-ho, no sé si m'explico.
Com he dit abans la Tse, és la tercera de la Copamontseny. He participat en les altres dues i no sabria dir quines de les dues em va fer suar més. Segurament la Vall de Congost, més que res per la distància, però haig de dir que la de puigdefroud "Exahust" amb només 13,500km no va ser un camí de roses. Tinc molt bon record de les dues i de segur que les tornaria a fer.
De la Tse, he memoritzat el recorregut i no sé si he fet bé. De totes formes ara ja no me'l puc treure del cap. Sortirem a 233 m. i durant els primers 7 quilòmetres ens mantindrem per sota dels 400 m. És a partir del quilòmetre 7 que la cosa comença a pujar i força. Si no m'he equivocat en 3,5 km. pujarem 600 m. això vol dir un desnivell del 21%, cames ajudeu-me!!. Després tindrem una petita baixada de 60 m., que ens hauria de servir per agafar aire, perquè a continuació farem el cim. En 700 m. pujarem uns 170 m. un desnivell del 24%. Per mi arribar aquí és el moment més especial de la cursa. Des d'un punt de vista esportiu significa que he arribat a dalt, però des de una visió més personal és com una bona sessió de sexe, no calen més explicacions, oi?  A dalt ens trobem al quilòmetre 11,600, més o menys, així que comença el descens, i quina baixada!! gairebé 10 km, fins arribar al quilòmetre 22. Si arribo aquí, em separaran de la meta 5 km. amb un desnivell de 150 m. Després estiraments, botifarra, dutxa i me'n duré cap a casa un total de 27 km. i 3.052 m. acumulats. Ja ho veurem!
Demà quan facin el tret de sortida em col·locaré els auriculars i començaré els primers metres amb Bon Scott. En el meu particular camí al l'infern pensaré en tu, estimat lector anònim. Tot el que faci demà t'ho dedicaré, perquè del contrari no tindria sentit continuant  escrivint en aquest bloc, prendre les coses amb calma i continuant gaudir mentre vivim, de les coses que ens agraden, així que...
sex&beers, forever!

2 comentaris:

  1. Conxita con tu forma de ser no hay prueba que no superes y como tu dices lo del reloj y crono para los makinas.Eso no quiere decir que tu no lo seas,hay que tener lo que hay que tener para meterse en estos fregaos,pero la verdad es que son espectaculares,como tu dices es como una buene sesión y no de cine jejeje.Ademas sin darte cuenta y poco a poco tambien los tiempos los vas bajando.En esta 4 horas sensacional conxi.
    Muchas felicidades y espero verte en muchas mas con esa alegria y aptitud.
    Un besazo campeona...

    ResponElimina
  2. La verdad és que estoy muy satisfecha, creo que tomarme la cursa con calma me ha ayudado mucho. He hecho el mismo tiempo que en el Congost 3.59h y de 43 mujeres he llegado la 28. Así que más kilometros porque la menda está entrenando.
    Gracias Toni, y enhorabuena, tu si que eres una mákina!! ptons.

    ResponElimina